Diensten
Wil jij ook leren hoe je je huis kan organiseren?
Of hoe een sloddervos als jij en ik haar huis toch opgeruimd kan houden?
Georganiseerd zijn heeft mijn/ ons leven veel vereenvoudigd en daar ben ik ontzettend dankbaar voor.
Ik voel me zekerder, sterker en simpelweg gelukkiger.
Mijn stijl is praktisch, stijlvol en direct – geen blabla – met veel enthousiasme en energie.
Bel me op 0497/530.504 of mail me op sarah@organiseerenheers.be als jij dit ook wil.
Tot dan 🙂
[ezcol_1half]
VEREENVOUDIGEN & OPRUIMEN
Ben je overweldigd door alle wanorde en chaos?
Laat mij jou helpen en leren hoe je die rommel aanpakt.
Keuken – garage – speelkamer – werkplek – …
Alles kunnen we samen aan!
Resultaat?
* Geen chaos in huis
* Een rustigere en aangenamere omgeving
* Doorbreek je rommelgewoontes
[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end]
SLIMME ORGANISATIESYSTEMEN
Organiseren gaat een (grote) stap verder dan gewoon opruimen. Het gaat om het implementeren van slimme systemen. Deze systemen besparen je stress, tijd én geld.
Deze eenvoudige en beproefde systemen leer ik jou terwijl we samen bezig zijn.
Resultaat?
* Sneller opruimen
* Sneller poetsen
* Altijd alles terugvinden
[/ezcol_1half_end]
[ezcol_1half]
EFFICIËNTE ROUTINES
Zelfs op de meest drukke dagen toch controle houden?
Dat kan met de juiste routines.
Samen werken we in 1 sessie jouw perfecte routines uit.
Resultaat?
* Niet meer achter de feiten aanlopen
* Sneller poetsen
* Altijd alles terugvinden
[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end]
VERHUIZEN
Voorbereiden verhuis
Een verhuis is dè start van een nieuwe periode in je leven. Het geeft je de kans om opnieuw te beginnen met de spullen, kleren, inrichting waar je echt van houdt en die je dienen. Spijtig genoeg verhuizen mensen vaak hun hele hebben en houden mee. Uit gemak, maar vaak uit tijdstekort. Je mist daarbij dè kans om oude, versleten, onnuttige, plaatsinnemende, … spullen achter te laten.
Samen gaan we door je spullen en kiezen we de spullen uit die in je nieuwe stek zullen passen.
Resultaat: Een snellere verhuis & een sneller ‘thuis’ gevoel.
Organiseren van je nieuwe huis
Verhuizen is zwaar werk. Het kost veel tijd en energie. De avond van de verhuis ben je blij dat je bed staat en je in je zetel kan zitten. De daaropvolgende dagen kan je aan de slag met het leeghalen van dozen en alles een plaats te geven. Hoe sneller alles een plaats heeft gekregen, hoe sneller je kan genieten van je nieuwe thuis.
Ik steek mee de handen uit de mouwen en richt alles functioneel en georganiseerd in.
Resultaat: Een praktisch ingericht huis kort na je verhuis.
[/ezcol_1half_end]
IK KAN JE OOK HELPEN BIJ:
Opruimen voor / na overlijden – Verhuis naar serviceflat/ woonzorgcentrum – Scheiding – Geboorte – …
Keuken: kasten – werkblad – bijkeuken – voorraadkast – koelkast
Bureau: documenten- bureaumeubel – kasten – archief
Speelkamer: speelgoedopslag – opruimmethodes – boekenkast
Slaapkamer: kleerkasten – nachtkastjes – onder bed opslag – kinderkleding
Badkamer: geneesmiddelen – wastafelkast – douche – poetsgerief
Gang: jassenkast – schoenenkast – neerzetplek
Wasplaats: implementeren van een systeem en routine
Garage: tuingerief – werkgerief – buitenspeelgoed
Hobbykamer: opbergruimte – projectbeheer – hobbytafel
Administratie: beheer van post – agenda’s – documenten
CONTACT OPNEMEN IS VRIJBLIJVEND (+ je krijgt alvast wat tips):
sarah@organiseerenheers.be —– 0497/530.504